Kargo Teslimi&İade Koşulları

DEĞERLİ MÜŞTERİLERİMİZ,

ALDIĞINIZ ÜRÜNLER KARGO FİRMALARININ TESLİMAT ADRESLERİNE UYGUNLUK DURUMUNA GÖRE ARAS KARGO, YURTİÇİ KARGO VEYA PTT KARGO İLE TARAFINIZA KARGOLANMAKTADIR. GENELLİKLE ÜRÜNLERİNİZ YOLA ÇIKTIĞINDA TARAFINIZA KARGO FİRMALARI TARAFINDAN SMS GÖNDERİLECEKTİR.



KARGONUZUN DURUMU HAKKINDA BİLGİ ALMAK İSTİYORSANIZ;

* bilgi@hece.com.tr ÜZERİNDEN BİZE YAZABİLİR,

* 0 312 419 69 13 NOLU WHATSAPP HATTIMIZDAN DA DESTEK ALABİLİRSİNİZ.

    İADE KOŞULLARI

    Teslimat sırasında paketin zarar gördüğü fark edildiğinde;

    Zarar görmüş paketler teslim alınmayarak teslimatçı firmaya tutanak tutturulmalıdır.
    Eğer teslimatçı firma yetkilisi paketin hasarlı olmadığını düşünüyorsa, orada paketin açılarak ürünlerin hasar durumunu kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkınız vardır.
    Paket tarafınızdan teslim alındıktan sonra teslimatçı firmanın görevini yaptığı kabul edilmiş sayılır.
    Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın sizde kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda Hece Yayınları'na bildirilmelidir. Hece Yayınları siparişi en kısa zamanda elinize ulaşmasını sağlayacaktır.

    hece.com.tr den alışveriş yapan kişi yukarıdaki iade şarlarını kabul etmiş sayılır.

    IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.